Sunday 23 June 2013

MY LIFE WILL GO ON

Assalamualaikum, hai. Pgi ni sangat sangat busy. Ni update kat sekolah. Lapar ni. Sementara tunggu kawan buat assignment, baik update kan? Hmm, semalam baru balik sini tahu? Dah la lambat, sampai tersesat sesat nak pergi sekolah. Okay, harini kena hantar assignment. Semua assignment tahu? Hish, nasib baik dah siap. Cikgu kita tegas, tu macam terus buat and then hantar. Malas nak check banyak kali, tak puas hati dengan assignment, ye lah, buat main buat jea kan? Lantak kau, janji aku dah siap, hantar. Okay? Lagipun tadi kena ceramah dengan cikgu cikgu. Dah nak dekat SPM ni. Haritu bagi result dekat mama, mama cakap something tapi tak dengar, dengar sikit jea. Pastu bagi ayah, ayah suruh buat yang lebih baik. Semua mengharapkan aku dapat 8A, semua bagi harapan, cikgu pun sama, tapi, saya akan buat yang lebih baik daripada yang lepas, itu janji saya kepada semua orang. Doakan saya untuk mendapat yang lebih baik daripada yang lepas dan buat yang terbaik untuk semua orang yang saya sayang. Huh, sedih sangat tadi cikgu bagi motivasi kat kitaorang. I'll try to get it :')

I WILL GET IT (8A+ SPM 2013)FOR :
PARENT, TEACHER'S, FRIEND'S AND MY BELOVED STALKER :')
PRAY FOR ME TO GET IT!
I WILL TRY AND I MUST TRY TO SUCCESS IN MY LIFE!

No comments:

Post a Comment

©Hak Cipta Terpelihara 2011 Cikkin Lovede. Design and template Edit By : Cikkin Lovede ®